Tuesday, December 19, 2006

سر


کارد دو لبۀ سیاهو بر میدارم . با دست چپم فکمو به شدت می کشم بالا . چاقو کنده . من به سختی میبرم . جای برش درد نمیکنه . ناخونام توی فکم فرو میرن . خون فواره میزنه . با هر ضربانی ، خون بیشتری . صدای شرشر ، توی گوشم میپیچه . میرم جلوی آینه . میخوام ببینم . خون میپاشه تو صورت توی آینه . دارم از صدا کر میشم . صدای نفس توی گوشمه . نمیدونم داغی خونه یا داغی زبون . میبرم . چه کار آسونی . چرا قبلا این کارو نکرده بودم ؟ سرسنگینم ازگوشم توی دستم آویزونه . می خندم . سر توی آینه میخنده . از لای موهاش خون میچکه . تعجب میکنم . موهای من این رنگی نبود . از رنگ قرمز دندوناش خوشم میاد . از لای دندوناش ، چیکه چیکه ، خون میریزه بیرون . برای آخرین بار ، سر رو توی بغلم فشار میدم . از جدا شدنش نمی ترسم

7 comments:

HS said...

یکی که از تو سرش کرم می آد بیرون

یکی سرشو با چاقوی کند می بره با علاقه می زاره تو بغلش

یکی که سرش به یه چیز سفت می خوره

یکی 21 گرم از سرش مونده

یکی سرشو لخت دوست داره

این چه وضعیه من سر ندارم
ببخشید اعصاب ندارم

پ.ن:انصافا با هر کسی نمیشه شوخی کرد یکیش همین سر اخوی
:d

m.h said...

شما خودتو ناراحت نكن برادر، بذار يه مدت بگذره شايد حال همه يه كم بهتر شه! فعلاً دوره افسردگي همه يهو با هم شروع شده!1

marmoolak said...

جو جالبه
همه دپ
ولي دقت كردين؟ همه توكلشون... شبح مرگ و جنايت اينور اونور ميره
سيمين حالم بد شد..رئال بود
اما چرا اين سوژه؟

Anonymous said...

to chet shode ina chie minevisi man dirooz oomadam to ham ke hichvaght khoone nisti oon 2280 manam bezang ma ra

Anonymous said...

cheghad in dandunaye khuni ashna be nazar miyad!!!untarafam ke matarsage ashna mizad!!
vali ensafan good bud!

m.h said...

دپرسيون و نارسي سيسم توأمان در بر و بچ پاتوق موج مي زنه!واقعاً تحت تأثير اين خضوع و خلوص و بي ادعايي قرار گرفتم!!!1

Anonymous said...

to nayumade kheyli bala payin mippari m.h!!!felan ye kam morabba bede baba!!!!