Monday, December 18, 2006

خود سانسوری


سر . پا . خواهش . سر. پا . خواهش . سرتو بردار . خوبه . گفتم سرتو بردار . سر . مو . خواهش . سرتو بر ندار . گفتم سرتو برندار . دیگه سرمو نمیذارم . میخوام سرمو بذارم . سرتو بردار . گفتم سرتو برندار . میخوام سرمو بذارم . سرتو بردار . دست . لمس . مو . خواهش . مو . دست . بو . مو . سرتو برندار . بو . نفس . صدا . صدا . نفس . گفتم سرتو برندار . لمس . لمس . صدا . خواهش . نفس . بیا بزرگ شیم . اااه ، چقدر بزرگه . اعتراف . اعتراض وارد نیست . این حق منه . تساوی . ت ... ساااا ...وی چند بخشه ؟ تشااااابه . تشابه ؟ گفتم سرتو بردار . آیا از نظر به طور کلی خوب است ؟ خوبه . گفتم سرتو بردار . برابری . برابری ؟ سرتو برندار . گفتم سرتو برندار . حق . حق . حق ؟ ختم جلسه اعلام میشود . کدومشو دوس داری عزیزم ؟ ماسک . بدونم ماسکم قشنگه ها . نه ماسک دارشو بیشتر دوست دارم . بخرم برات ؟ اووووه ، خودم یه عالمه از اینا دارم
...................................................

3 comments:

HS said...

دقیقا ناجورسنگ؟

marmoolak said...

منم حاليم نشد..
ديلماج بياد تو

Anonymous said...

من فقط یه سوال داشتم!جهت تنویر افکار عمومی،بفرمایید چی چقدر بزرگه؟!ا