Saturday, December 16, 2006

تحمل



شام چی داری؟
املت
تنبل خانم دلت بسوزه ، من ناهار خورش بامیه درس کردم
ایول ، مگه تو خارجم بامیه پیدا میشه !ا
ها ها ها ها !ا
ها ها ها ها !ا
خسته شدم بسکه تو خونه موندم . دلم میخواد برم بیرون . نمیتونم برم سر کار، آخه تو مرخصی ام
مواظب باش ، هوای قطب خیلی سرده ها !! ا
هفتۀ دیگه که مسافر داریم ، برام چند تا گردن بند بخر، بده بیاره . میخوام برای سال نو به دوستام هدیه بدم
او کی ! راستی ، جان شیفته چی شد ؟ خوندیش ؟
نمیتونم کتاب بخونم ، حالم بد میشه
حیف من که اینهمه تو انقلاب دویدم
برام چند تا دستمال سر بخر ، نمیتونم فقط کلاه بذارم سرم ، میترسم به سرم حساسیت بده
ها ها ! خوش به حالت دیگه لازم نیست شامپو بخری
ها ها ها ها ! آره راس میگی . چند هفته ای هست که شامپو به سرم نمیزنم . سرم شده عین ... ، صاف صافه . ها ها ها
................................
....................
ها ها ها ها !ا
..................
گلو درد و سرفه هام ، مراقب اشکام بودند
براش شیرین زبونی کردم ؛ از برف ریز ریزی که مدام میاد و نمیشینه تا قیمت تخم مرغ و ... احمدی نژاد
ها ها ها ها !ا
ها ها ها ها !ا
که یهو : اگه سلولا بازم بخوان بموننو زیادتر بشن چی ؟ اگه سینمو بردارن ؟ اگه بگن تا شیش ماه دیگه بیشتر زنده نیستی ؟ کی جنازمو میاره ایران ؟ .... ا
............................

No comments: