Tuesday, January 30, 2007

تعلیق



به هیچ چیز و هیچ کس اعتقاد ندارم . هیچ معجزه ای رو باور نمی کنم . هیچ چیز برام مقدس نیست . تمام اعتقادات مذهبی به نظرم مسخره و خرافات میاد . همه رو ، همۀ معتقدین و معتقداتو مسخره میکنم و تحقیر
با فاصله روی زمین راه میرم . از اینکه به زیر پام نگاه کنم ، میترسم و نخوت اجازه نمیده که به بالای سرم نگاه کنم
هیچکسو دوست ندارم . فکر میکنم ، همه ، مرده های زنده ای هستن که دارن برای خودشون مرثیه سرایی می کنن ؛ و من تنها کاری که براشون میکنم ، ترحمه ، ترحم
نه گذشته برام مهمه ، نه آینده . هیچ نقشه ای ، هیچ هدفی برای آینده ندارم . حفرۀ سیاه درونم ، در حال رشده و من ...ا
به روزهای نه چندان دور عرفان و ایمان نگاه میکنم
اونی که عاشق بود ، عاشق همه چیز و همه کس ؛ اونی که نه تنها به هستی ، بلکه به نیستی هم ایمان داشت ؛ اونی که همیشه با تمام وجود ، بدون هیچ چشم داشتی ، به همۀ نفوس ، به جمادات و نباتات ، عشق می ورزید و محبت میکرد ؛ اونی که همیشه ، حتی تو بدترین شرایط ، لبخند روی لباش بود ، اونی که به همه انرژی میداد و دلگرمی ؛ اونی که به "خدا " ایمان داشت ؛ تورات و انجیل میخوند و قرآنو تفسیر میکرد ؛ اونی که اگه میخواست ، میشد ؛ اونی که غیر ممکنها براش ممکن بود و دنبال توجیه عقلانی برای عجایب نمیگشت ؛ اونی که ...ا
چهره اش آشناس ، ولی ... . انگار اونو یه جایی دیدم ، شاید تو یه فیلم یا کتاب ، یا شایدم در موردش فقط شنیدم ...ا
بازم گم شدم . من گم شده ام . من گم شده است . دلم نمی خواد فردا رو ببینم . فردا هم درست مثل امروزه و دیروز
حتی اگه آب هم راکد بمونه ، میگنده ؛ چه برسه به من . باید یه کاری بکنم ، یه کاری که ... ا

3 comments:

marmoolak said...

خوندم.....
چيزي ندارم بگم...
فكر ميكني تواينشرايط چه كار بايد كرد؟

Anonymous said...

hi friend
جشنواره داره شروع میشه
به نظرم فیلم دیدن بهترین کاره...!ا
get ready my friend

Anonymous said...

ولي من به نيكون اعتقاد دارم.مخصوصا از نوع دي 100