Wednesday, June 13, 2007

یه آدم معمولی

چه فکر کنید که میتوانید
یا فکر کنید که نمیتوانید
در هر دو صورت حق با شماست



ترجیح میدم کسی منو دوست نداشته باشه تا منم مجبور نباشم کسی رو دوست داشته باشم
من مجبورم با آدمای دوروبرم بسازم
من نمیتونم هر چیزی رو که میخوام بخرم
من که نمیتونم این کارو انجام بدم
تا وقتی پول به اندازۀ کافی ندارم مسافرت نمیرم
من هیچ نیازی به دوست داشته شدن ندارم
تنها بودن رو ترجیح میدم
هیچ کس قابل اعتماد نیست
هر کسی فقط به فکر خودشه
پول ندارم
باید جون بکنم تا دو زار پول دربیارم
پول کثیفه و پولدارا آدمای کثیفین
و.... ا
...................
..........................................
تا بحال چند بار تا یک قدمی خواسته ات رفتی ولی از رسیدن به اون ترسیدی؟
یه نگاه به خودت بنداز ؛ الان همونی نیستی که همیشه می گفتی ؟
هر چیزی که حالا هستی ، هر چیزی که داری ، هر چیزی که نداری ... روزی بهشون فکر کرده بودی ، در موردشون حرف زده بودی . به شدت بهشون معتقد بودی ، یا شایدم ، به شوخی یا صرفا برای جلب توجه دیگران ، یا اینکه دست از سرت بردارن ، یا حوصله نداشتی بهش فکر کنی .... ا

.........................................

به نظرت مسخره میاد ، نه ؟ برای منم مسخره اس . ولی متاسفانه واقعیت داره
چند سال پیش برای یکی از دوستام یه دسته گل سفارش دادم ؛ زنبق بنفش با رز مینیاتوری زرد
وقتی زنگ زد گفت ؛ ممنونم بابت سبد رزی که برام فرستاده بودی
گفتم ؛ من برات رز قرمز نفرستادم ...
گفت ؛ من چیزی رو دارم که میخواستم
..................................................

تلاش برای معمولی بودن ، هیچ کمکی به ما نمی کنه

2 comments:

marmoolak said...

جالب بود
...
.........
.............
.................
......................
خوب كه فكر ميكنم....
ميبينم...
اين گفته ها در مورد من همتا حدودي صدق ميكنه

Anonymous said...

این که تو گفتی درسته...ولی بعضی وقتا آدما اتفاقی به یه جایی میرسن...بعد واسه اون دنبال دلیل میگردن تا توجیه کنن