Tuesday, November 28, 2006


امروز ، دوروبر ساعت یک بعد از ظهر ، من ، باز هم تکرار شدم
.............................
و من شادم !ا
شنیدن تبریکات کسانی که میلاد با سعادت منو به یاد دارن ، برام لذتبخشه . به خصوص شنیدن صدایی (که صاحب زیباترین انگشتان مردانه است!) درست از اون طرف کرۀ زمین ، اونم بعد از سه سال
............ و کسی که گفت : لمس بودنت مبارک
........ و خریدن یک هدیۀ ویژه برای خودم ..............................
.............................................
.... و دریافت سبد گلی از هیچکس !ا
............................. و ............
و ....................
.............و ....................
نمی دونم چی شده . چرا همه یهو به یاد من افتادند ؟
راستش یه کمی هم ترسیده ام
.......................................

2 comments:

HMN said...

hamishe tavaloda hamin shekian, ziad jeddi nagir....
khoob bashi.

marmoolak said...

manam be nobe khodam milade basaAdate :D simin tani chon shomaro tabrikmigam