Wednesday, October 18, 2006

چه ربطی داره به شقایق!؟


نمیدونم از صدای رعد بترسم ، یا از دیدن برق لذت ببرم ؟
هوا سرد شده . اینو سوزی که از لای در میاد میگه . هوای بارونی رو دوس دارم ، ولی نمیدونم چرا الان اینقدر دلم گرفته . دلم میخواد قبل از اینکه غروب بشه ، آفتابو برای آخرین بار ببینم . از وقتی که دیگه آرزویی ندارم ، هر روز فکر میکنم امروز آخرین روز زندگی منه .ا
ازته دنیا ، ازپشت کوهها ، اون بالاها ، آسمون داره سوراخ میشه . فکرشو بکن ؛ اینجا داره مثه چی بارون میاد اونوقت اون ته ، تهی که خیلی هم دور نیست - چون من دارم میبینمش - خورشید از لای ابرا داره به زور خود نمایی میکنه .ا
کی بود میگفت : نخیر. همچینام فکر نکن که همه چی نسبیه ؟
بله ، درسته . ما آدما با امید زنده ایم . تازه هیچ آدمی هم بیشتر از چند روز نمیتونه بی آرزو زندگی کنه . چرا ؟ چون تا شقایق هست زندگی رو باید ... .ا

3 comments:

Anonymous said...

avangard minevisi!!!bazia migan agar fantezi vujud nadasht honar ham bimani mishod....fekr konam alan vaghegera budan va neveshtan sakhtar az honari neveshtan shode....

HMN said...

ina hamsh avareze too khoone neshastane, bia biroon ta ham az sedaye bargh khoshet biad ham az nore ra'd lezzat bebari !
hamchina ham hame chi nesbi nist, az gooyandeye in jomle kheili khosham miad !

HS said...

masalan! dar tozih motlagh bodan farmodan: ey baba in chagho ro mikonam to halghet bad age tonesti chah chahe bezan! :D
Tazasham! man az bachegi arezoo ro bishtar az omid dos dashtam! :))